A bevont diákok a program kezdetén kérdőíves módszerrel megfogalmazták elvárásaikat.
Kérdőív és összesített adatok:
Belépő kérdőívek átlagos értékei:
nem jellemző teljes mértékben jellemző
1 2 3 4 5 6
1. Érdekelnek a műszaki dolgok. 4,71
2. Érdekelnek az elektromos
újdonságok. 5,21
3. Érdekel a számítógép
programozás. 4,43
4. Érdeklődöm a működő modellek
iránt. 5
5. Érdeklődöm a matematika
iránt. 4,71
6. Megnézem a műszaki dolgokról
szóló műsorokat a televízióban. 3,79
7. Otthon is szoktam
barkácsolni. 3,43
8. Fiúk szoktak inkább műszaki
dolgokkal foglalkozni. 4,57
9. Lányokat is érdekelnek a
műszaki dolgok. 3,07
10. Műszaki dolgok tervezésében fontos a matematika. 5,79
11. Mire felnőtt leszek, fontosak lesznek számomra a matematikai ismeretek. 4,75
12. Mire felnőtt leszek, fontosak lesznek számomra a műszaki ismeretek. 5,14
A most következő foglalkozásoktól én azt várom: jobb tanulmányi eredmény, jobb tanuló; megismertesse
a műszaki maketteket, megtanuljam a számtechnika alapjait; ügyesebben és
szebben fogom végezni a munkákat; legyen érdekes, izgalmas, tanító, műveltető,
foglalkoztató; több számítógépes program legyen; készen legyünk és kipróbáljuk
a dolgokat; fejlődhet a matematikai és műszaki tudásom, ezáltal otthonosan
érzem majd a műszaki világban; jobban megismertetik és megszerettetik velem az
elektronikát, matematikát; fejlesszék csapatmunkánkat, mindenki tudását,
kitartó legyen mindenki, ahogy dolgozunk jobban megismerjük a kemény munkát; fejlődjön
az értelmi szintem, hosszú távon is használhassam, továbbra is érdekeljen,
minden területen fejlődjek; ne hagyják abba az új dolgok tervezését; legalább
az alapokat tudjuk meg; fejlődjek az informatikában; érdekes legyen, sokat
tanuljak.
Részletes adattábla:


Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése